poniedziałek, 27 stycznia 2014

Emulsja i balsam Cetaphil


 Dziś mam dla Was recenzję dwóch produktów marki Cetaphil. Są to produkty do mycia i nawilżania wrażliwej skóry twarzy. Można je znaleźć w każdej aptece. Koszt jednego opakowania to ok 35 zł, niemniej jednak są bardzo wydajne. Przy codziennym stosowaniu mnie wystarczają na kilka miesięcy.


Cetaphil EM do mycia Emulsja micelarna:


Przy moim typie cery ( często przesuszona, z rozszerzonymi porami) sprawdza się bardzo dobrze. Można ją stosować zarówno bez użycia wody, delikatnie zmywając nadmiar wacikiem (co bardzo sobie cenię), jak i zmywając wodą. 





Konsystencja produktu jest przyjemna. Nie zawiera on substancji zapachowych, aczkolwiek delikatny zapach jest. Mnie on jednak nie przeszkadza.




Cetaphil MD Dermoprotektor Balsam do twarzy i ciała:

Balsam można stosować do twarzy i ciała. Ja używam go głównie do twarzy i szyi. W odróżnieniu od emulsji balsam jest w moim odczuciu zupełnie bezzapachowy.






MIGAWKA:

+ delikatne, nie podrażniają skóry, nie zatykają porów
+ praktycznie bezzapachowe
+ bardzo wydajne
+dostępność
+ ładne opakowanie

- cena ( przy takiej wydajności jest nieistotna) :)

 
Jeśli macie jakieś pytania, możecie je zadać w komentarzu bądź napisać prywatną wiadomość na https://www.facebook.com/kosmetycznemigawki?fref=ts .

3 komentarze:

  1. Na mojej cerze- wrażliwej i suchej, skłonnej do alergii - sprawdzają się bardzo dobrze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakieś propozycje dla tłustej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jestem posiadaczką cery suchej więc ciężko mi jest coś zaproponować, ale myślę, że emulsję miecelarną z Cetaphil możesz śmiało wypróbować :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)