piątek, 31 stycznia 2014

Eye liner WIBO

Cześć :-) Dziś przychodzę do Was z recenzją kosmetyku, który jest moim (prawie) codziennym towarzyszem od jakichś hmm...dwóch, trzech (?) lat :) Mowa o eye linerze marki Wibo.
Mając 16 lat malowałam górną powiekę czarną kredką i to jeszcze było do zniesienia (choć nie zawsze wyglądało to estetycznie - z dzisiejszej perspektywy ;P). Gorszym pomysłem było malowanie nią linii wodnej dolnej powieki :D.
Nadszedł jednak dzień, w którym wpadł mi w ręce eye liner (szczerze nie pamiętam kiedy i jak to się stało). Początkowo namalowanie ładnej, równej kreski zajmowało mi bardzo dużo czasu. Z czasem jednak nabrałam wprawy i dziś nie muszę już poświęcać tyle czasu na makijaż :)
Ale do rzeczy... :)

Eye liner WIBO:

Jest to produkt, który posiadam tylko w czarnej wersji kolorystycznej bo nie przepadam za kolorowymi kreskami. Kosmetyk zawarty jest w malutkiej 'buteleczce', która w swej górnej części ma pędzelek, jakim wykonujemy makijaż. Próbowałam kilkukrotnie używać eye linera w pisaku, ale taka forma nie przypadła mi do gustu.





Eye liner ma precyzyjny pędzelek, który umożliwia wykonanie nawet bardzo cienkiej kreski. Mogę również powiedzieć, że jest bardzo wydajny. Jakby tego było mało można go kupić za grosze (w Rossmannie ok 6 zł).

Nie wiem jak Wam, ale mnie czasem zdarza się zapomnieć, że mam makijaż na twarzy i przetrzeć oko. W związku z tym na poniższych zdjęciach możecie zobaczyć jak kosmetyk reaguje na ścieranie. Na pierwszym zdjęciu świeżo nałożony eye liner, na drugim przetarty suchym płatkiem kosmetycznym, na ostatnim ponownie przetarty, z tym że tym razem mocniej.


Wiem, że początki z eyelinerem mogą być trudne, dlatego na pierwszym zdjęciu poniżej możecie zobaczyć od czego ja zaczynam malowanie kreski :)






A Wy, używacie eye linera? Znacie ten kosmetyk? Może wolicie wersję w pisaku lub kolorową?

Pozdrawiam,
Edzia :)



7 komentarzy:

  1. A to tym eyelinerem powstają te nieziemskie kreseczki :D !
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. btw, Nigdy Edzia nie zwróciłam uwagi ... dopiero teraz, jaki Ty masz idealny kształt brwi :D <3 !
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy na blogu będą tylko recenzje kosmetyków. Czy np. jakieś propozycje makijaży + wykonanie, wchodzą w grę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że od czasu do czasu uda mi się przedstawić jakiś makijaż :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny eyeliner. Ja się posługuję tylko nim i na żaden inny nigdy go nie zamienię! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)