poniedziałek, 27 stycznia 2014

Podkłady Avon - Magix i EXTRA lasting

Całe życie w poszukiwaniu....idealnego podkładu :) Jeszcze takiego nie znalazłam. Obecnie używam dwóch marki Avon.

Od idealnego podkładu oczekuję:
  • ujednolicenia kolorytu skóry
  • zamaskowania wszelkich niedoskonałości i rozszerzonych porów
  • matowej cery
  • trwałości
  • łatwego rozprowadzania 


Byłam już w posiadaniu wielu podkładów AVON. Poniżej recenzja tych, które najbardziej przypadły mi do gustu :)

AVON magix:

Jest to produkt, który niezbyt dobrze matuje natomiast dobrze się go rozprowadza. Ja za jego największą zaletę uważam wygładzenie twarzy (po nałożeniu mogłabym jej ciągle dotykać ;P ). 



Produkt można nabyć za ok 25zł.



EXTRA lasting:

To podkład, którego używam częściej - fajnie kryje ale co do jego trwałości mam zastrzeżenia. 
Na pewno nie jest tak trwały jak deklaruje to producent. Cena w regularnej sprzedaży to 42 zł, jednak trzeba mieć pecha aby trafić na katalog, w którym tyle kosztuje. Zazwyczaj jest na promocji w cenie ok 25 zł.





MIGAWKA

Magix

+ lekka konsystencja, dobrze się rozprowadza
+ bardzo dobrze wygładza
+ fajne kolory

- słabo matuje
- słaba trwałość

Extra lasting

+ dobrze kryje
+ fajna konsystencja, dobrze się rozprowadza
+ fajne kolory

- słaba trwałość

Pamiętajcie, że przed zamówieniem podkładu AVON nie musicie kupować kota w worku. Zawsze możecie zamówić u swojej konsultantki próbki podkładu i dobrać jego kolor do swojej karnacji.


Pozdrawiam
Edzia :)


3 komentarze:

  1. Miałam oba podkłady-Magix to cudowny jak mus-super się nakłada i buzia gładka :) jednak z racji że mam cerę tłustą,po obu szybko się świeciłam... z Avonu lubię podkład matujący-tyle że źle mi się go nakłada,a teraz używam Revlon Colorstay :)

    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi pomogłaś na pewno skorzystam i zakupię (dla mamy) jeden z kosmetyków :)
    http://sue-sue2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miała podkładu z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)