piątek, 14 lutego 2014

Da Vinci 413


W ostatnim czasie kupiłam 4 nowe lakiery do paznokci i jestem w trakcie ich testowania ;] Na pierwszy ogień poszedł Da Vinci odcień 413 od Vollare Cosmetics.



Lakier jest w kolorze...powiedziałabym, że łososiowym. Na początku nie mogłam się zaprzyjaźnić z pędzelkiem, ponieważ ciężko było nałożyć odpowiednią ilość lakieru, ale przy trzecim paznokciu już to opanowałam. Do pełnego pokrycia potrzebne były 2 warstwy. Lakier nie tworzy smug i fajnie się rozprowadza, nie wysycha błyskawicznie ale też nie trzeba czekać pół dnia :) Trwałość u mnie standardowa - trzeciego dnia już pojawiają się odpryski. Niemniej jednak cena jest tak niska (3zł), że nie wymagam od niego więcej :)






Pozdrawiam,
Edzia :)


7 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)