poniedziałek, 3 lutego 2014

Delia CORAL PROSILK 18


Nie ukrywam, że jestem leniem, jeśli chodzi o malowanie paznokci. Czasem jednak zdarza mi się je pomalować. Niestety ładnie wychodzi mi to tylko od wielkiego święta więc wybaczcie poniższe zdjęcia ;P 

Lakier ma zwyczajne, niczym nie wyróżniające się opakowanie 10 ml. Pędzelek nie sprawia większych kłopotów przy aplikacji. Lakier dość szybko schnie, jednak trzeba nałożyć dwie warstwy, a i tak nie ma pełnego pokrycia. Kolor mi odpowiada, ma bardzo delikatne, złote drobinki. Producent zapewnia nas o 'supertrwałości' co niestety u mnie się nie sprawdza. Co prawda większość lakierów nie wytrzymuje długo na moich paznokciach ale ten wybitnie szybko odpuścił bo już na drugi dzień ;P Nawilżenia i pielęgnacji,o których pisze producent również nie odczułam. 
Podsumowując, raczej nie sięgnę po kolejny lakier Coral prosilk, chyba że skusi mnie ciekawym kolorem :)










10 komentarzy:

  1. cudny kolor taki jak mi sie podoba :)

    super blog będę częstą odwiedzającą

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobają takie kolorki:)
    Pozdrawiam,obserwuję i zapraszam do mnie: http://renia114.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się Twoj mani bardzo podoba ☺

    pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor tego lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny, delikatny kolorek ;)

    Zapraszam do obserwowania mojego bloga http://trendy-nails-hair.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam wśród krakowskich blogerek:):). Lakier wygląda interesująco :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię lakiery z Coral :)

    zapraszam na rozdanie na moim blogu
    http://fantazjewroclawianki.blogspot.com/2014/02/rozdanie-z-okazji-dnia-kobiet.html :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)