wtorek, 25 lutego 2014

Kreator brwi i rzęs FM


Od niedawna mam możliwość przetestowania kreatora do brwi i rzęs FM. Całość stanowi produkt o pojemności 12 ml, podzielony na dwie części. W jednej znajduje się żel do brwi, w drugiej baza pod tusz do rzęs. Opakowanie jest bardzo eleganckie, ale przez to, że nie jest przezroczyste, nie wiemy ile kosmetyku nam pozostało.





 Opis producenta:



 Żel do brwi:


 Żel do brwi ma prostą, niczym nie wyróżniającą się szczoteczkę, która bardzo dobrze się sprawdza. Żel jest bezbarwny, w związku z tym uniwersalny. Osoby, o niepełnych brwiach nie uzyskają efektu wypełnienia, ale mnie to osobiście nie przeszkadza, ponieważ do wypełnienia używam kredki. Żel utrwala kształt brwi na cały dzień.

 Baza pod tusz do rzęs:


Baza teoretycznie jest bezbarwna, ale pozostawia na końcach rzęs widoczny jasny kolor. Szczoteczka do aplikacji ma kształt standardowej stożkowej szczoteczki tuszu do rzęs. Wydawać by się mogło, że to zbędny kosmetyk, ale ja coraz bardziej zaczynam go doceniać. Dzięki niemu mogę moim rzęsom nadać kształt bez brudzenia powiek odbitym tuszem, a po zaschnięciu nałożyć tusz bez obaw o sklejone rzęsy :). Producent wspomina jeszcze o działaniu odżywczym, którego ja na razie nie mogę stwierdzić bo za krótko używam tego produktu. Jeśli chodzi o rzekome wzmocnienie efektu nałożonej na bazę maskary to mogę potwierdzić. Nie jest to może efekt spektakularny, ale jakiś jest :)

Poniższe zdjęcia przedstawiają (od lewej)

1. Stan pierwotny ;P - bez żelu i bazy
2. Brwi po nałożeniu żelu, oczy po nałożeniu bazy
3. Brwi wypełnione kredką i rzęsy po nałożeniu tuszu na bazę

Efekty oceńcie sami :)



Podsumowując, choć cena produktu nie jest najniższa (ok 30zł) to osoby ceniące sobie kosmetyczne duety powinny być zadowolone. Ja jestem :)

Pozdrawiam,
Edzia :)



14 komentarzy:

  1. Fajnie, że jesteś z niego zadowolona:) muszę przyznać, że nie używałam kosmetyków tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  2. coś miałam tej firmy ,ale za nic nie pamiętam co to było ;) a to cudeńko mi się podoba może kiedyś na promocji uda mi się upolować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka produktów FM, jako że byłam sama w tej branży przez chwilę. Szczególnie lubiłam 'korektor' do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kosmetyk :-) ja z FM miałam kiedyś tylko jakieś perfumy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena może nie jest najniższa, ale zawsze można kupić o wiele taniej tak jak ja kupuję sobie :)

    Kosmetyki są świetne i nie tylko kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie było mi dane przetestować inne kosmetyki tej marki.

      Usuń
  6. ja jestem ciekawa ich perfumów, podobno mają odpowiedniki tych znanych : )

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię malowania brwi ale ten efekt wygląda bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię sztucznie wyglądających brwi,dlatego staram się ich nie przerysowywać :)

      Usuń
  8. masz bardzo ładny kształt brwi, żelu raczej nie kupię bo średnio mi się efekt podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, bardzo ładnie wygląda! jestem zaskoczona efektem, bo byłam sceptyczna co do takich wynalazków, a ten naprawde daje rade ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo go lubię :)
    Moje rzęsy wyglądają teraz zdecydowanie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)