sobota, 1 lutego 2014

Pielęgnacja dłoni - duet idealny :)

Przedstawiam Wam moje okrycie w pielęgnacji dłoni :D Duet AVON Planet Spa z masłem shea :)




 Odżywczy scrub do rąk i stóp z masłem shea:

Scrub ma fajną konsystencję, przyjemnie 'drapie' i pozostawia skórę  wygładzoną i pachnącą. Stosuję go 1-2 razy w tygodniu, dzięki czemu wystarcza na długo :) Po wmasowaniu spłukuję go ciepłą wodą i osuszam dłonie ręcznikiem.





Odżywczy krem do rąk, stóp i łokci z masłem shea:

Po zastosowaniu scrubu dłonie są w fajnej kondycji ale dla pełnego efektu nakładam na nie krem odżywczy. Jest on z tej samej linii więc zapach utrzymuje się dłużej na dłoniach. Według mnie jest przyjemny, ale zdaję sobie sprawę, że dla części z Was może być mdły. Krem przede wszystkim zmiękcza skórę. Na początku miałam obawy, że będę miała uczucie tłustych dłoni, ale były one bezpodstawne - krem szybko się wchłania. 




Zarówno scrub, jak i krem można stosować do pielęgnacji stóp. Krem dodatkowo świetnie sprawdza się na przesuszonej skórze łokci.
Cena produktu jest ( w moim odczuciu) bardzo niska - na promocji, scrub - 7zł , krem - 8zł.
Dla mnie jest to duet idealny :D

A Wy, jak dbacie o swoje dłonie zimą?



5 komentarzy:

  1. produkty z Planet SPA są najlepsze! :)

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. A to stała cena katalogowa ? :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest cena promocyjna...nie wiem jak często jest w takiej cenie ale teraz chyba tyle kosztuje ;]

      Usuń
  3. ja mam coś z tej serii chyba...odżywczy balsam uniwersalny,taka wazelinka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar zamówić sobie ten scrub w następnym katalogu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)