czwartek, 13 lutego 2014

Pierwsze Denko :)


Zmobilizowałam się i nareszcie udało mi się wykończyć kilka kosmetyków, które zalegały od dłuższego czasu :) Poniżej efekty :D




Włosy


Odżywka Gliss Kur Ultimate Repair

Mogę ją zaliczyć do jednych z lepszych sklepowych odżywek, które miałam. Włosy łatwo się rozczesują, są bardziej wygładzone i miękkie.

Odżywka Garnier Ultra Doux Sekrety Prowansji

Odżywka faktycznie nie obciąża włosów i pięknie pachnie, ale efektu odżywienia nie zauważyłam.

Kuracja z olejkiem arganowym Avon

Olejek zwykle nakładam na końcówki mokrych włosów przed wysuszeniem, czasem zdarza się też na suche włosy przed prostowaniem. Olejek użyty w niewielkiej ilości nie obciąża włosów i sprawia, że są miękkie i łatwiej się układają.

Ciało


Hipoalergiczne mydło w płynie Avon Care Family

Mydło ma konsystencję kremową, bardzo przyjemnie pachnie i mogę nawet zaryzykować stwierdzenie, że delikatnie nawilża skórę ;]

Żel pod prysznic Avon Senses With Love

Żel dość dobrze się pieni i ma przyjemny kwiatowy zapach - tyle :)

Relaksująco-oczyszczający peeling do ciała Tajski kwiat lotosu

Taki średniaczek - oczyszcza i ładnie pachnie.

Ujędrniający peeling do ciała Avon Solutions

Ten peeling jakoś nie przypadł mi do gustu. Nie zauważyłam efektu ujędrnienia, ale przyznaję się bez bicia, że nie używałam go regularnie i miałam problem żeby go wykończyć :) Jego zapach też mi nie odpowiada.



Mleczko do demakijażu Avon

To już któraś z kolei skończona butelka. Ogólnie mogę powiedzieć, że mleczko jest delikatne, dobrze usuwa makijaż, ale ma jedną wadę - pozostawia na twarzy tłusty film. Od niedawna zaczęło mnie to drażnić więc być może zainwestuję w jakiś płyn micelarny.

Krem do rąk z minerałami z Morza Martwego

Zapach nie należy do moich ulubionych, ale ogólnie krem spełnia swoją rolę - fajnie nawilża i szybko się wchłania.

Balsam do ciała Avon Sensuelle

Ten balsam fajnie współgra z perfumami z tej serii. Ma nietłustą konsystencję i szybko się wchłania. Duży plus za to, że zapach pozostaje na skórze na dłużej :)

Odżywczy balsam do ciała z wyciągiem z migdałów i masłem kakaowym

Balsam jest wydajny, ładnie pachnie i szybko się wchłania, ale nie widzę w nim nic szczególnego - kolejny średniaczek ;]

Zapachy


Mgiełka arbuzowa Avon naturals

Została mi jeszcze z lata ;] Dla mnie bomba - szybkie owocowe orzeźwienie ;] Używam zazwyczaj latem, gdy jest gorąco lub wtedy, kiedy chcę się po prostu odświeżyć :) Niska cena i wysoka wydajność.

Woda toaletowa Ultra Sexy

Nie jest to mój ulubiony zapach, ale na co dzień jak najbardziej mi odpowiada :)


Nie jest tego bardzo dużo, ale cieszę się, że udało mi się całkowicie wykończyć te kosmetyki :) A Wy,też macie problem z dotrwaniem do końca opakowania? Czy może wręcz przeciwnie? :)



6 komentarzy:

  1. ale dużo zużyłaś :) nic z tego nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ohoho szalenstwo. Tez ostatnio postanowiłam sie zmobilizować i pozużywać i powyrzucac wreszcie te rzeczy:) Niestety z kolorówka kulawo mi idzie bo kupuje wiecej niz zuzywam. Chyba jakie rozdanie bd musiala zrobic. Tzn takie na wydanie kosmetyki bo zalega tylko w szufladach -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem coś o tym...Jeśli chodzi o kolorówkę to też mam problem z dobrnięciem do końca opakowania bo zawsze po drodze kupię coś nowego ;]

      Usuń
  3. Sporo udało Ci się zużyć:) Mam ten olejek z Avonu i jak na razie jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore denko ;) duzo znanych mi produktów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :-)